среда, 1. јануар 2014.

Ako u tebi vidi prijatelja....

Devojka ulazi u kuću, dok je muškarac prati. Muškarac maše repom jer mislis da će velika intimnost nastupiti za nekoliko trenutaka. Ali, zaboga, dovojka kreće u totrljanje o muškarcima.
“Moj bivši dečko je takav kreten”, započela je. “Zašto se muškarci ophode prema meni tako grubo.”
Muškarac se podrazumevano pretvorio u Gospodina Osećajnog. “Dede, dede” tešio je. “Ne znaju oni kako ti fenomenalna! Ti si prelepa, draga, inspiracija, božanstvena u svakom smisli, a oni idioti jednostavno to ne mogu da vide.”
“Ti si tako Fin! Kakav si ti prijatelj!” zacvrkutala je. “Hajde da ti ispričam još malo kakvih sve kretena ima...”
Kako da smuvam devojku?
I ako je muškarac, koji je bio uzbuđen povodom velike intimnosti koja bi nastala, ostaje veoma razočaran sa  osećajem poraza koji je odzvanjao u njemu.
“Mislio sam da kroz prijateljstvo, ljubav bi na kraju procvetala. Koliko sam samo pogresio! Prijatelja ona vidi, prijatelj češ i ostati.”

Kada je ukročio u kuću, muškarac je primetio znak na vratima. U to vreme bio je previše uzbuđen da uopšte razmisli o tome da ga pročita. Sada kada je odlazio, pročitao ga je. “Živa istina!” zavapio je. Jer je znak na vratim glasio:
Prijateljsvo - Napustite svu nadu vi koji ulazite!
“Ali zašto?” zapitao je mladi čovek. “Zbog čega je prijateljstvo beznadežno? Ja se zaljubljujem u moje drugarice. Zašto se devojke ne zaljubljuju u svoje drugare?”
Zavodnik je onda dozvao devojku. Pojavila se iz plamena vatre (verovatno sa mesta odakle su sve žene....).
“Ooooo, ženo, reci nam sada ti! Zbog čega se ti ne muvaš sa svojim drugarima?”

Žena je izgledala zbunejno i začuđeno da je iko to uopšte pita. “Zato što su oni samo prijatelji.”
“Ali zar se oni ne zaljubljuju u tebe? ”

“Da, moju drugari se neprekidno zaljubljuju u mene. ”
“I, recite nam iskreno gospođice, šta ti i tvoji muški drugari radite?”
“Paaa, mi se družimo dosta. Pričamo dosta.”
“Pričate? O čemu pričate?”
“O svemu. Bilo čemu.”
“I oni se zaljube u tebe.”
“Da.”
“Ahaaaa....” reče Zavodnik. “Sada imamo odgovor. Nestani!” I žena je isparila u vatrenoj kugli.
“Koji je odgovor?” zapita mladi muškarac.
“Pa, to je razlika u polovima. Mladi muškarče, šta ti radiš sa svojim drugarima?”
Izgledao je zamišljeno. “Igramo basketa. Vozimo se po gradu. Igramo igrice....”

“Ali da li ti i tvoji muški prijatelji razgovarate o osećanjima i stvarima koje se događaju u vašem emotivnom životu.”

Mladi čovek je izgledao ljutito. “NE, dodjavola. NE.”
“Eto ti odgovora.”reče Zavodnik. “Muškarci se ne nalaze samo da razgovaraju. Mi radimo stvari. Kada smo sa našim drugaricama, mi pričamo mnogo više. Jer ne razgovaramo sa našim drugarima o emocijama i iskustvima, ili našim romantičnim interesima, pomešamo naše drugarice, i zbog takvih osećanja i svega, počinjemo da mislimo da između nas postoji nešto specijalni i samim tim se zaljubljujemo u drugaricu.”
“A žene?”
Zavodnik pokaza ka telefonskim linijama koje su bile iznad njih. Kao da je munja letela između njih.
“Telefonske linije! One gore.” Rekao je mladi čovek.
“Da, zaista. Kada se devojke sretnu, šta one rade?”
Mladi čovek je pogledao u zagrejane telefonske linije. “One razgovaraju!”
“O čemu?”
Izgledao je zamišljeno dok su ga obasjavale telefonske linije. “O svemu,”
“Devojke uobičajno ne izlaze napolje da sa svojim drugaricama rade nešto ili neku akciju.” rekao je Zavodnik. “Tako da kada izađu sa svojim muškim prijateljima mi postajemo zbunjeni takođe.”

“Shvatam...”

“Dakle zaobiđi put prijateljstva. Kada vidiš devojku u koju si zainteresovan, priđi joj na romantničan način. Jer ako u tebi vidi prijatelja, prijatelj ćeš i ostati.

1 коментар:

  1. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши