среда, 1. јануар 2014.

Recnik devojaka

Nije nikakvo iznenadjenje da devojke pričaju drugim jezikom. One su suptilna bića, podmukla, djavolice, i razgovaraju kodirano.
Vreme je da muškarci provale tu enigmu!
Za čitateljsko uživanje, boldirano će biti žensko. Normalni tekst će biti objasnjenje.

Nisam zainteresovana za vezu trenutno.
Prevedeno: Ne želim vezu sa TOBOM: Nemoj ni pokušavati da izađeš sa mnom jer ja već kažem da veza između mene i tebe se neće dogoditi.
Ne mislim o tebi  na taj način.
Bože moj, ali si ružan i seksualni manijak.
Ja te vidim kao bratića.
ILI
Podsećaš me na brata!
Ja bih sex sa tobom smatrala incestom.
Deca su bila loša danas.
Očigledno, tvoji geni su defektni!
Oboje smo pogresili!
Ali ti si malo više!
Ovaj recept nije ispao kako sam očekivala.
Spalila sam večeru.
Pokušaj da se požališ. IZAZIVAM TE!
Ne slušaš me!
NE slušaš me!
Ne NISAM LJUBOMORNA
Naravno da sam ljubomorna, budalo!
Dragi, izvini što te prekidam....
Kao da si ti i radio bilo šta bitnije.
Imaš li vremena....
Zaustavi sve što radiš, ustani, i URADI OVO ODMAH!
Kada budeš mogao...
Uradi ovo odmah...
Naravno da mi ne smeta da platim sama.
Siromah!
Hajde da ne brzamo stvari!
Imam i druge opcije.
Nisam spremna da se sredim i budem sa nekim.
I da jesam to sigurno nećeš biti ti.
Trenutno uživam u tome što sam singl.
Uživam u tome što nisam sa tobom!
Treba mi više prostora!
Postaješ neprivlačan i nepoželjan.
U ovom trenutku bi trebao da ODŠETAŠ!
Koncentrišem se na karijeru.
Moj trening i studiranje za moju karijeru je extremno dosadno ali ipak mnogo zanimljivije od tebe.
Hajde da damo vremena.
Ti nisi visoko na mojoj listi. Ti si dobro osiguranje ako ne dođe bolji izbor.
Sviđaš mi se, ali...
Ne sviđaš mi se uopšte.
Ti nisi tip dečka sa kojim bi izlazila, ti si tip za kojeg bi se udala!
Seksualno me uopste ne privlačiš. Nisi uopšte zabavan ni zanimljiv. Ali ti si.... “fin”.
Jedan moj prijatelj je na ovaj odgovor rekao:”A ti nisi tip devojke koju bih oženio, ali bi bila tip devojke za jedno veče!”
Hajde da budemo smo prijatelji.
Nikad me nećeš videti golu! Ne privlačiš me.
Ovde ti njoj kažeš:”Noup, imam dovoljno prijatelja... Baj Baj”
Ne želim da upropastim naše prijateljstvo.
Molim te nastavi da budeš moj isfeminizirani prijatelj. Pravi si za moje povraćanje osećanja i neko kome da se žalim na moje momke.
Iskrenost mi je jako bitna.
Samo mi pričaj ono što želim da čujem.
Volim te samo kao prijatelja.
Ne privlačiš me.
Tako si muškobanjast.
Obrij se, okupaj, otkrij stvar koja se zove SAPUN.
Hajde da proverim da li imam vremena da se vidim sa tobom u mom planeru.
Imam planove. Nećemo se videti,
Nama treba...
Ja želim...
Možeš li da me nazoveš opet? Trenutno moram da....
Samo mi treba izgovor da ti zalupim slušalicu. Ne želim da ti povredim osećanja pa sam te LAGALA DIREKTNO U FACU! E i da, imaj lep dan!
A da ti meni daš TVOJ broj!
Dodaću ga u moju kolekciju trofeja od svakog dečka koji mi je dao- patetičnih likova koji me žele ali ja ne želim njih!
Nisam uznemirena...
Uznemirena sam.
Ona je uznemirena.
Budi romantičan i isključi svetlo!
Nisam ponosna na svoje telo.
Da li me voliš?
Hoću da te pitam za nešto što košta....
Jesam li debela?
Molim te reci mi da sam lepa.
Volim muškarce koji preuzimaju kontrolu....
Plati račun, debosu...
Nisam takav tip devojke!
Nastavi da pokušavaš.
Ne diraj me tu!
Dodirni me tu, ali ću te ja zaustaviti par puta u početku.
Hoćeš li me poštovati ujutru?
Nećeš reći drugarima, jel da?
Ne tražim nikoga.
Ne tražim nikoga kao što si TI!
Moramo da razgovaramo!
Moramo da ti se požalim...
Moram da razmislim o tome.
Ne može.
Kuda nas ovo vodi?
Hoćeš li me oženiti?
Ne
Ne
Možda
NE
Razmisliću o tome
NE
Osećam se kao da te poznajem kao da te poznajem čitav život!
Bingo! Dobili smo bingo! Hoće li se neko potruditi da ova nagrada ostane sa mnom?
Ne.
Da.
Imaš li devojku?
Sladak si! Jesi li slobodan?
Napadan si večeras!
Jel ti samo na sex misliš?
Koliko me voliš?
Uradila sam nešto što ti se neće svideti.
Moramo komunicirati bolje.
Treba da se više slažeš sa mnom.
Nasmej se, klimaj glavom, ponovi ono što je rekla.
Ma radi šta hoćeš.
Platićeš mi kasnije.


I jos malo sličnih “prevoda”:
Ne=Da
Mozda=Ne
Ti si Simpatican...Sladak...Ali nisi moj TIP!!=Bas si SRANJE!!!
Slusaj radi sta HOCES=Ako URADIS NALJUTICU SE
Ne NISAM LJUBOMORNA=NARAVNO DA SAM LJUBOMORNA BUDALO!!!
Jel ME VOLIS PUNO?=Uradila sam NESTO STO TI SE NECE SVIDETI
Jesam li se ugojila?=Reci mi da SAM LEPA!
Moras da NAUCIS da PRICAS=Moras da PRIHVATAS sve sto KAZEM
E jel me slusas?=zavrsili smo,gotovo je!

Zao mi JE=Bice ti ZAO

Treba Nam=HOCU
Izaberi SLOBODNO=URADI ono sto SAM TI REKLA
Treba da razgovaramo=Moram da SE ZALIM ZA NESTO!
Radi sta hoces =platices mi kasnije!
Opusteno nisam se uvredila,to je tvoje misljenje=Ostala sam BEZ RECI..... STOKA!!!
Ljubavi kako ti se svidjaju moje nove cipele,slobodno reci?=koji kreten nema pojma sta je lepo!

Ljubavi jel imas jos nesto da mi kazes?=Zasto mi vise ne kazes da me volis!

ostavi me na miru,zavrsli smo=ako mi kupis cvece i izvinis se sve ce biti u redu!

nemoj da se mucis oko poklona za dan zaljubljenih=ma bolje bi ti bilo da mi kupis dobar poklon inace....!


MUSKI RECNIK:
Gladan SAM=GLADAN SAM
Spava mi se=Spava mi se
hoces samnom u bioskop?=Jesi li za SEX??
Da li te mogu pozvati nekad,onako drugarski?=Jao kako bih te jebao,znaci odvailo bih te!
Hoces da PLESES SAMNOM??=Jesi li za SEX??
Joj lepo ODELO!=Joj KAKVO TELO!!
Dosadno mi je=kako bih te sad odvalio
VOLIM TE=SEX??
Imas LEPE OCI=Joj vidi SISE!!
Volim te najvise na svetu=Ok Hocemo li sada konacno da se jebemo?
Svidjas MI SE ALI Zelim da BUDEMO samo DRUGARI=Dosadna SI!!

10 reci koje devojke najvise koriste
1)DOBRO: Ovu rec DEVOJKE KORISTE da ZAVRSE Diskusiju kada su U PRAVU i ti MORAS DA CUTIS.
2)5 MINUTA:Ako se DEVOJKA OBLACI to znaci POLA SATA. 5 minuta su samo 5 minuta ako ti je dala 5 minuta da gledas UTAKMICU ili da IGRAS PLAYSTATION pre nego sto IZADJES.
3)NISTA: Znaci nesto,nesto si zabrljao.... i MORAS DA PAZIS. Diskusija koja pocne sa NISTA na kraju se zavrsi sa"DOBRO" (gledaj 1 TACKU)
4)RADI sta hoces :To je IZAZOV,Nije Dozvola,pazi sta radis!
5)UZDAH:to je kao jedna REC, ali je IZJAVA nije VERBALNA koju MUSKARCI CESTO POGRESNO SHVATAJU. Uzdah znaci da ona MISLI da si BUDALA i Razmislja Zasto Gubi VREME sa tobom Diskutovati od NISTA (vrati se na tacku 3 da bi razumeo rec)
6) OK: Ova REC je jedna od NAJOPASNIJIH reci sto DEVOJKA moze da kaze decku. Znaci da MORA DUGO da RAZMISLJIA KAKO i KADA da ti NAPLATI.
7)HVALA:kada ti se devojka zahvali, Nemoj nista da pitas i nemoj da padnes u nesvest.Hoce samo da se ZAHVALI (ali ako kaze MNOGO HVALA onda te samo ZAJEBAVA!
8)Kako Hoces: To je ZENSKI NACIN da ti kaze ma idi DODJAVOLA
9)NEMOJ da se brines JA CU TO URADITI: to je jos jedna OPASNA IZJAVA; Znaci DEVOJKA je TRAZILA decku da nesto URADI vise PUTA ali sada ce ona to uraditi. to ce navesti decka da pita:"Sta nije u redu"odgovor od devojke je pod tackom 3.
10) KO JE ta?: ovo je JEDNOSTAVNO PITANJE ali NEZABORAVITE SVAKI put kad vas DEVOJKA to pita ustvari vas PITA "KO JE ONA KURVA I STA HOCE OD TEBE????????????????? Imas 3 SEKUNDe dobro razmisli sta ces odgovoriti!

20 коментара:

  1. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши
  2. Toplo preporučujem ovu uslugu onima koji imaju poteškoća u pokušaju da obnove svoju vezu/brak. On je prava stvar. možete dobiti DR WALE WHATSAPP: +2347054019402
    Iz poštovanja prema vama i vašim čarolijama moram ovo svjedočanstvo objaviti svima. Bio sam kod drugih čarača bez rezultata. Samo sam poželio da sam ti došao ranije, dobio sam najbolje od tebe. Mog bivšeg muža nije bilo godinama, išla sam posvuda i druge čarače po pomoć, ali nije bilo rezultata sve dok me prijatelj nije upoznao s DR. WALEOM. Nakon što je Ljubavna čarolija završena, konačno me nazvao. Njegove su čarolije činile čuda i moj se muž vratio pun ljubavi. Bilo je to poput čuda! Iznenada se vratio sa cvijećem govoreći da mu trebam oprostiti, bila sam stvarno zaprepaštena i šokirana kada je moj muž kleknuo moleći za oprost i da ga primim natrag.. Stvarno sam bez riječi i radosna, ti si Bog poslao meni i cijeloj mojoj obitelji. I sada sam opet radosna žena. Puno vam hvala DR WALE. Svima koji traže pravog bacača čarolija obratite se DR WALE-u NA WhatsApp/Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. USLUGE PRUŽA DR. WALE
    (1) Ako želite svog bivšeg nazad.
    (2) Za liječenje HIV/AIDS-a ili srodnih bolesti
    (3) Želite napredovati u svom uredu.
    (4) Želite da žene/muškarci trče za vama.
    (5) Ako želite dijete.
    (6) Jeste li izvođač i želite dobiti ugovor
    (7) Želite vezati svog muža/ženu za biti
    tvoja zauvijek.
    (8) Ako vam je potrebna duhovna pomoć.
    (9) Jeste li bili prevareni i želite vratiti izgubljeni novac.
    (10) Zaustavite razvod
    (11) Prizivanje novčanog rituala
    (12) Kako biste provjerili je li vaš online ljubavnik pravi
    (13) Kako biste provjerili je li vaš online zajam stvaran
    (14) Biti vrlo briljantan
    (15) Ako tražite dobar posao
    (16) Ako ste stari i želite izgledati mlado
    (17) Ako želite biti slobodni od prijetnji smrću
    I još mnogo toga..
    Kontaktirajte DR WALE-a na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ponekad nam život prođe kroz teška vremena, ali trebali bismo pokušati izdržati. Ako tražite način da popravite ili poboljšate svoj brak, onda mi je drago da ste pronašli osobu i toplo vam predlažem da stupite u kontakt s njom. Ovdje dokumentiram svoje napore u traženju pomirenja sa svojim suprugom koji me jako iznenadio kada se razveo od mene nakon nekoliko zajedničkih godina. Imali smo sukob, ali nikada nisam mislila da će me zbog toga napustiti, ali sve zahvaljujući DR WALE-u koji mi je pomogao da mi vratim svog muža. Možete ga kontaktirati na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ILI E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. HITNO VAM TREBA BACAC ČARONICA DA VAM POMOGNE VRATITI BIVŠEG PARTNERA DR WALE JE PRAVA OSOBA ZA VAS. WHATSAPP/VIBER: +2347054019402

    POZDRAV, tražila sam pomoć kako da vratim bivšu ljubavnicu koja je prekinula sa mnom prije tri godine... Bila sam traumatizirana prekidom i skoro sam htjela počiniti samoubojstvo, ali hvala Bogu da sam dobila kontakt s DR WALEOM, duhovnim ocem koji mi je pomogao da vratim svoju bivšu ljubavnicu nakon mnogo traženja pomoći s različitih mjesta. Kad sam stupio u kontakt s DR WALEOM, sve sam mu objasnio pa mi je dao riječi ohrabrenja i rekao mi da će pripremiti čaroliju za mene koja će mi pomoći da vratim svog bivšeg ljubavnika u roku od nekoliko tjedana i sati. vjerovao sam u njegove riječi jer me na njega uputio prijatelj kojem je on pomogao i upravo sada se moj bivši ljubavnik vratio i živimo sretno zajedno kako bismo se vjenčali sljedeći mjesec. Ako trebate bilo kakvu pomoć poput povratka ljubavnika, čarolije za dobitak na lutriji, čarolije crne magije ITD. Onda, predlažem da sada stupite u kontakt s DR WALEOM preko njegovog
    WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Pozdrav svima, želim podijeliti svoje nevjerojatno iskustvo s najvećim čaračem dr. WALEOM. Suprug me varao i kad sam saznala da smo se posvađali što je dovelo do toga da on zatraži razvod, plakala sam i razboljela sam se jer sam ga stvarno voljela. kad sam tražio ljubavne citate na internetu, vidio sam ljude kako pričaju o njemu i njegovom sjajnom radu čiji je slučaj sličan mom, ostavili su njegove podatke za kontakt, kontaktirao sam ga i rekao mi je da se ne brinem da će nakon nekoliko tjedana otkazati razvod i da moj muž će mi se vratiti nakon što učinim sve što je tražio od mene, na moje najveće iznenađenje sljedećeg dana navečer to je bio moj muž, kleknuo je moleći me da ga prihvatim natrag, hvala vam još jednom, dr. WALE, vi ste doista blagoslov meni. On vam također može pomoći. kontaktirajte putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Pozdrav svima ovdje!! Moja zaručnica lezbijka koja me ostavila se vratila, želim podijeliti svoje svjedočanstvo to je moja sreća sa svima vama na ovoj stranici, prošle godine moja žena lezbijka ostavila me zbog druge žene, napustila me samog i nedostaje mi, jer je sve bilo tako teško za mene jer je stvarno jako volim, nisam gubio nadu dajem sve od sebe da je vratim dok sam tražio na internetu i čitao svjedočanstva dr. WALE-a kako je pomagao ljudima da se vrate bivšu ljubavnicu, imao sam nema mogućnosti nego potražiti pomoć, kontaktirao sam dr. WALE-a i objasnio mu svoj problem, dr. WALE mi jamči da se ne brinem, to će mi pomoći da bacim ljubavnu čaroliju za mene, koja će vratiti moju ženu lezbijku i uvjeriti me u roku od tjedan, bilo je to kao magija, moja supruga koja me je ostavila sigurno se vratila, nisam mogao vjerovati kada je ostavila drugu damu i vratila mi se s toliko ljubavi i brižne volje da smo sada zajedno, nikada ovo neću zaboraviti pomoć koju je dr. WALE učinio za mene, ljubavna čarolija koja mi je vratila ženu. Ako ste ovdje i trebate pomoć da vratite svog bivšeg, kontaktirajte dr WALE-a putem ovog WhatsApp/Vibera: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Udala sam se za svog dečka iz škole i oboje imamo dvoje djece. živjeli smo dobro sve dok nas njegova maćeha nije došla posjetiti. nakon tjedan dana kad je otišla, moj se muž počeo čudno ponašati prema meni. Bio sam šokiran i iznenađen jer nikad nisam znao što sam krivo učinio. rekao mi je da prekida naš brak i da će povesti i djecu sa sobom. jer sam znala da moj muž nije takav čovjek sa bolesnim srcem, samo sam trebala tražiti rješenje na vrijeme. tako sam naišao na DR WALE-a i vidio mnogo dobrih svjedočanstava o njemu. pa sam ga kontaktirao i rekao mu sve što se događa sa mnom. DR WALE mi je rekao da će pripremiti čaroliju za mene i zamolio me da uzmem neke stvari koje sam ja platio. Nakon što je bacio čini za mene, pokazalo se da iza svega što se događa u našem braku stoji moja supruga maćeha. previše je razdvojila mene i mog muža, moja supruga maćeha je sada posramljena. sve zahvaljujući DR WALE-u koji je došao u pravo vrijeme da mi pomogne iz ove nevolje. DR WALE je dobar čovjek od svojih riječi. i ti mu se možeš obratiti, i on će ti vratiti sreću. WhatsApp/Viber +2347054019402 ILI drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. samo želim podijeliti svoju recenziju o moćnom bacaču čarolija DR WALE moj muž je podnio zahtjev za razvod nakon devet dobrih godina braka bilo je teško meni i djeci Učinio sam sve što sam mogao da spasim svoj brak i svoju obitelj, ali sve je propalo dok prijatelj nije moj mi je rekao za prekrasan rad DR. WALE-a. Kontaktirao sam ga i uvjeravao me da će za nekoliko tjedana sve biti dobro, uistinu za nekoliko tjedana, na moje najveće iznenađenje, moj se muž vratio kući, pao je na koljena i plakao moleći me za oprost Tako sam sretan upravo sada, puno vam hvala DR WALE, Jedna današnja poruka njemu može promijeniti i vaš život na bolje. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Bok svima, želim podijeliti svoje nevjerojatno svjedočanstvo o tome kako me veliki čarač po imenu DR WALE financijski transformirao, još uvijek mi je teško povjerovati da sada vrijedim milijune dolara, ja sam iz Danske, već toliko dugo igram igru lutrije i nikada nisam osvojio razuman iznos, pregledavao sam stvari na internetu i naišao sam na svjedočanstvo žene koja je osvojila vrlo veliku količinu novca uz pomoć DR WALE-a koji se molio za nju i dao joj dobitne brojeve da igra , i iznenađujuće se njezino ime pojavilo među dobitnicima osvojila je 38 milijuna dolara, pa sam i ja odlučio okušati sreću kontaktirao sam DR WALE-a i također sam ga zamolio za pomoć i rekao mi je što trebam učiniti što je bio vrlo lak zadatak što sam i učinio i drugog dana nakon što je uputio dove za mene dao mi je neke brojeve i rekao mi da bih trebao ići igrati ih pa sam ujutro otišao igrati brojeve i kasnije sam tamo otišao provjeriti rezultat doživio sam šok života, vidio sam svoje ime među dobitnicima osvojio sam iznos o kojem nisam ni sanjao, usta su mi bila otvorena i nisam znao što da kažem, samo želim da svijet zna da postoji sjajan čovječe po imenu DR WALE, ako ste igrali igru lutrije i nikada niste dobili, savjetujem vam da kontaktirate DR WALE-a za pomoć i obećavam da vas nikada neće iznevjeriti, evo njegovih kontakata, WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili e-mail : drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Tako sam uzbudljiva kada pišem ovaj članak kako bih omogućila ljudima da potraže pomoć u bilo kakvom raskidu braka i veze, DR WALE mi je vratio mog bivšeg dečka, hvala vam DR WALE što ste pomogli mnogim situacijama u vezi poput moje da se obnove, bila sam u bolovima sve do dana kada me moja teta upoznala s DR WALEOM da je vratila svog muža snažnom ljubavnom čarolijom uz pomoć DR WALEA, pa sam mu poslala WhatsApp poruku govoreći mu o svom problemu kako me dečko ostavio i kako me vara zbog njezina šefica na poslu plačem cijeli dan i noć, ali DR WALE mi je rekao da će mi se dečko vratiti za nekoliko tjedana i meni je sve što je tražio da učinim sljedeći dan bilo kao san kad mi je poslao poruku i rekao molim te oprosti mi i prihvati me natrag točno ono što sam želio, tako sam sretan sada jer smo ponovo zajedno. jer nikada nisam mislila da će mi se moj bivši dečko tako brzo vratiti tvojom čarolijom. Vi ste najbolji i najveći na svijetu DR WALE. ako ste prekinuli bivšu ljubavnicu ili vas je muž ostavio i preselio se drugoj ženi, želite zatrudnjeti nemojte više biti tužni kontaktirajte: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. Nikada neću zaboraviti pomoć koju su mi pružili DR WALE i sedmi duh kad sam imala problema s brakom. U braku sam već šest godina i moj muž i ja se jako volimo. Nakon tri godine našeg braka moj se muž iznenada promijenio, imao je aferu s jednom damom vani, primijetila sam to tada sam se molila za božansku intervenciju. Stvar je postala ozbiljnija da sam o tome morala razgovarati i sa svojim prijateljem, molila sam se da moj muž ne ostavi tu nepoznatu ženu. Moj je muž samo jednog dana došao kući. Pokupio je nešto odjeće i ostavio mene i djecu svojoj ljubavnici. U to sam vrijeme bila zbunjena ne znajući što da radim jer sam izgubila muža i brak također. Tražio sam pomoć na internetu, vidio sam mnogo ljudi koji dijele svjedočanstva o tome kako im DR WALE i sedam duhova pomažu u njihovim bračnim problemima pa sam ga kontaktirao preko njegovog WhatsApp +2347054019402 i rekao sam mu svoj problem i rečeno mi je budite mirni da sam došla na pravo mjesto gdje mogu vratiti svog muža u sljedećih dvadeset jedan dan. Rekao mi je što nije bilo u redu s mojim mužem i kako se to dogodilo. da će moj brak biti obnovljen. Na moje najveće iznenađenje. Prije dvadeset i prvog dana moj je suprug došao u moj ured moleći me na koljenima da nađem mjesto u srcu da mu oprostim. nisam mogla vjerovati isprva sam mislila da sanjam.moj muž je obećao da me više nikada neće prevariti i vratili smo se mirniji i sretniji zajedno. prijatelji moji koji ovo sada čitaju, vaš slučaj nije najgori, zašto ne isprobate DR WALE-a i sedam duhova.. Oni prave iznenađenja.. Znam da nećete požaliti. On može popraviti vaš odnos s bivšim partnerom. Zahvaljujem Bogu što je upotrijebio DR WALE-a da spasi moj brak. kontaktirajte ga putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Jesu li vaš muž ili žena rekli da više nisu zainteresirani za brak i da želite brzo pomirenje s njima, kontaktirajte dr. Ajayija moćnog bacača uroka na WhatsApp +2347084887094 ili pošaljite e-poštu :drajayi1990@gmail.com on je čovjek kojeg su njegovi preci obdarili s veliku nadnaravnu moć jer mi je pomogao da vratim muža nakon 9 mjeseci razdvojenosti, moj muž je rekao da želi razvod i odlazi s drugom ženom, dato mi je do znanja da je manipuliran od strane druge žene zbog njegovog bogatstva . Dr Ajayi mi je pripremio čaroliju i za tjedan dana moj muž je poderao papir za razvod i živimo u miru. Hvala dr. Ajayi još jednom, ako imate sličan problem ili nešto što vam smeta u životu, kontaktirajte dr. Ajayi za brzo rješenje.

    ОдговориИзбриши
  14. Snažna i snažna ljubavna čarolija za povratak bivšeg.. Odlučila sam provesti cijeli dan na internetu samo kako bih bila sigurna da puno ljudi može pročitati ovo moje svjedočanstvo o DR WALE-u koji je moćan čarolija iz Afrike, Nakon što me ostavio moj ljubavnik, bila sam toliko usamljena tog dana da sam odlučila potražiti neke savjete o vezama po mreži, nisam znala da je ovo putokaz koji će osigurati povratak mog ljubavnika. Nakon što sam pročitao mnogo savjeta o tome kako obnoviti svoju vezu na bolji način, otkrio sam da DR WALE ima mnogo preporuka od drugih bacača čarolija, pa sam s ovim odlučio da je DR WALE prava osoba za posao, kontaktirala sam DR WALE-a preko njegovih detalja koje sam vidjela na internetu i bila sam tako sretna što sam odabrala raditi s DR WALEOM jer je njegov rad bio 100% savršen i čarolija mi je vratila mog ljubavnika s brzim olakšanjem također mu se obratite za pomoć sada putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Bok, ja sam Denisa Filipovići i kao i mnogi drugi ljudi, srdačno zahvaljujem dr. Isikolu na pomoći i rješenju mojih problema. Bila sam zaslijepljena ljubomorom i nesigurnošću, i to je stvorilo kaos u mom odnosu sa zaručnikom i on nije mogao odoljeti mojim nevoljama i ostavio me. Nakon njega sam shvatila da sam otišla predaleko sa svime što sam mu činila loše samo da bi se on preselio u drugi grad i izgubila sam svaki način da pokušam doći do njega i ispričati mu se. U tom sam trenutku znao da mi treba pomoć da ga vratim, pa sam morao kontaktirati dr. Isikolo. Pokazao je veliku zabrinutost, rekla sam mu sve i složila se da sam kriva, a on me uvjerio da ću ga vratiti i vratiti ljubav i sreću koju smo dijelili, što je i učinio. Kao što sam i obećao, nazvao me Thompson nakon 48 sati, ispričao sam mu se za sve i pozvao me k sebi da se pomirimo i opet budemo zajedno. Hvala dr Isikolo na svemu i iskrenosti u pomaganju ljudima. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  16. Nevjerojatno svjedočanstvo o čaraču koji mi je vratio mog muža. Sretno sam udana za lijepog i brižnog muža s dvoje djece. U mojoj obitelji prije sedam mjeseci dogodio se jako veliki problem, između mene i mog supruga. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo moljakanja, ali sve bezuspješno, a on je potvrdio da je donio odluku i više me nikada nije želio vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela starog prijatelja koji je pitao mog muža. Pa sam joj sve objasnila, pa mi je rekla da jedinog načina da vratim muža je da odem kod vračare, jer je i ona to učinila da vrati svog ljubavnika. Zatim sam poslušao njezin savjet i dala mi je DR WALE WhatsApp kontakt: +2347054019402. odmah sam poslao DR WALE-u WhatsApp poruku i ispričao mu o svim bolovima i nevoljama s kojima se suočavam. DR WALE mi je rekao da više ne plačem i da opustim svoj um. Nakon mnogo razgovora s DR. WALEOM, platila sam sve materijale i predmete potrebne za bacanje čarolije, a čarač me uvjerio da ću dobiti svog muža natrag za tjedan dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što trebam učiniti. Zatim je sljedeći tjedan bilo tako iznenađujuće da me nazvao moj suprug koji me nije nazvao proteklih sedam mjeseci i obavijestio me da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se s puno ljubavi i radosti vratio u kuću i ispričao se za svoju grešku i za bol koju je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naš odnos sada bio jači nego što je bio prije uz pomoć DR. WALE-a. Savjetovat ću vam da kontaktirate DR WALE-a WhatsApp/Viber +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Oduvijek sam želio moći ne živjeti od plaće do plaće ili imati bilo kakav dug. Radila sam u računovodstvu oko 20 godina i jedva sam spajala kraj s krajem. Činilo se da svaki put kad bih napredovao u tvrtki i dobio povišicu, moji bi životni troškovi značajno porasli i nikad nisam mogao napredovati. lutrijske čarolije. Onda mi je jednog dana moj najbolji prijatelj rekao istinu o tome što je učinio kada ga je žena ostavila. Bacio je ljubavne čarolije, a ona je prekinula brakorazvodnu parnicu i ponovno su bili zajedno. Kad mi je to rekao, pitao sam koga je koristio i dao mi je njihov WhatsApp kontakt. +2347054019402 i odmah sam kontaktirao DR WALE za pomoć. Vidio sam da nude različite vrste novčanih čarolija kako bi pomogli dobiti na lutriji. Odmah me zaintrigiralo. Uvijek sam se osjećao kao da ću jednog dana dobiti na lutriji. Dao sam začarati jackpot lutriju i čekao sam svoj dobitak. Rečeno mi je da igram lutriju svaki tjedan i učinio sam što mi je rečeno. Ionako sam igrao lutriju svaki tjedan, tako da to nije ništa promijenilo. Unutar otprilike dva tjedna to se dogodilo. Osvojio sam 100.000$!! Nisam mogao vjerovati! Nije bilo dovoljno novca da odmah odem u mirovinu, ali sam ga dobro uložio i omogućio mi je da radim na pola radnog vremena i pomoći će mi da se umirovim mnogo ranije. Vječno sam zahvalan što sam pronašao DR WALEA. Možete ga kontaktirati putem WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  18. Pozdrav prijatelji, sjajno i nevjerojatno svjedočanstvo o Velikom bacaču čarolija koje stvarno volim podijeliti. Povratak moje žene je ono što sam najmanje očekivao i nisam mogao zamisliti. Ja i moja žena smo u braku pet godina i živimo sretno ali odjednom se ona potpuno promijenila i okrenula od mene i nikad nisam znao što se događa, pokušao sam je pitati ali mi je odbila reći što problem je, i kako je vrijeme prolazilo ona je tražila razvod. Bio sam tako zabrinut i zbunjen, i dao sam sve od sebe da je vratim, ali nije bilo lako, mislio sam da je svaka nada izgubljena, a dok sam tražio izlaz, moj prijatelj koji je imao sličan problem rekao je ja o sjajnom bacaču čarolija po imenu DR WALE koji mu je također pomogao da vrati svoju ženu. Nikad u cijelom životu nisam vjerovao u čaranje ili magiju jer nikad nisam mislio da će uspjeti, ali sam pokušao dati ovom čovjeku priliku i na moje najveće iznenađenje, bacio je čaroliju na mene, ali danas smo ponovno zajedno u lijepom domu s troje prekrasne djece. Opet smo sretni zajedno i koristim ovu priliku da kažem svima koji prolaze u sličnoj situaciji da ga kontaktiraju na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  19. Bila sam povrijeđena i srce mi se slomilo kada se prije šest mjeseci dogodio veliki problem u mom braku, između mene i mog muža. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu u teške bolove. Pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo moljakanja, ali sve bezuspješno. I potvrdio je da je donio svoju odluku, i više me nikada nije želio vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela starog prijatelja koji je pitao mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim svog muža da posjetim čarača, jer je i njemu stvarno djelovalo. povjerenje i uvjerenje koje imam u ovo, moj prijatelj me tjera da njegove riječi shvatim ozbiljno, rekao sam mu da mi da kontakt osobe koja mu pomaže, a onda mi je dao DR WALE WHATSAPP KONTAKT: +2347054019402. I tako sam sljedećeg jutra poslao poruku dr. WALE-u. Oboje smo razgovarali i on me uvjerio da ću dobiti svog muža u roku od tjedan dana. Kakva nevjerojatna izjava, DR WALE mi je rekao sve što trebam učiniti. Iznenađujuće, moj suprug, koji me nije nazvao zadnjih šest mjeseci, nazvao me da me obavijesti da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se i vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i za bol koju je nanio meni i našoj djeci. Od tog dana, naša je veza sada bila jača nego što je bila prije. Savjetovat ću vas tamo ako imate bilo kakav problem, kontaktirajte DR WALE-a, dajem vam 100% jamstvo da će vam pomoći.. WhatsApp: +2347054019402 ili e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  20. Imala sam ozbiljnih problema u vezi sa svojim dečkom i to je rezultiralo njegovom selidbom u stan svoje prijateljice. Sve se pogoršalo jer je s prijateljicom počeo često odlaziti u barove i striptiz klubove, opijati se i padati u nesvijest. Uvijek mi prijeti telefonom kad god ga nazovem zbog svih loših savjeta koje mu je prijatelj dao. Stvarno ga volim i bili smo u vezi pet godina i dobili smo prekrasnu kćer. Također sam izgubila mnogo novca na terapeutima dok me prijateljica kojoj je pomogao da se uda za svog dečka iz djetinjstva nije upoznala DR. WALE; to mi je dalo potpuno samopouzdanje i snagu da ga vratim. Učinila sam sve što je tražio i unutar tjedan dana nazvao me dečko i odjurio kući, stvari su se jednostavno promijenile među nama emocionalno. Ima posao i prestao je piti i imati nebitne prijatelje. To je čudo za koje nikad nisam vjerovao da je moguće jer sam izgubio svaku nadu dok nisam pronašao DR WALE-a. Zato sam obećao podijeliti svoje svjedočanstvo po cijelom svemiru. Sva hvala dr. WALE-u na velikom poslu koji je obavio za mene. Ispod su detalji o DR WALE-u. WhatsApp: +2347054019402 ili e-pošta: drwalespellhome@gmail.com u situaciji da prolazite kroz slomljeno srce, i uvjeravam vas da će, kao što je on meni učinio, sigurno pomoći i vama.

    ОдговориИзбриши