среда, 1. јануар 2014.

Korpa je bolje od Kajanja

Mladi muškarac, pun strasti i požude, ugleda devojku za koju je mislio da je ekstremno slatka. ona je jednostavno šetala unaokolo i bila zauzeta svojim stvarima.
Trebao bih rezgovarati sa njom,”rekao je sebi. “Moram je upoznati!
Ali njegovo telo ga nije slušalo. On je stajao tu, gledao je krajčkom oka, i osećao se kao da gori. Ona je na kraju otišla i u tom trenutku mu je bilo još gore.
Onda se pojavila sledeća devojka koja ja bila još sladja!

Mogao bih da joj kažem Ćao” rekao je sebi. Ali, stajao je tu kao statua i osećao kao da njegovo telo gori.
Ona je izvan moje lige. Ona nikada neće biti sa nekim kao što sam ja!
Nije joj prišao i devojka je otišla. Ali pojavila se još jedna devojka koja je bila čak još lepša od prve dve.Nekako, naterao je sebe da joj priđe:
Ćao!” istotrljao je nervozno. Ona je bila prijatna. On je nakon toga pitao za njen broj, na šta je ona odgovorila sa ne. Iako je doživeo neuspeh, osećao se znatno lepše jer je pokušao.
Zaboga,”rekao je shvativši svoje dosadašnje greške.
Odbijanje je bolje od Kajanja
Zapamti,” rekao je Zavodnik mladom momku. “Promena je postepena. Pre, nisi imao nikakvu šansu.Sada, vidiš ih svuda oko tebe, ali oklevaš da ih prihvatiš. Postaješ svestan polako.

“Šta hoćeš da kažeš”, odgovori mladi muškarac.

“Kada oklevaš, uvek stremi ka Akciji. Ako je ugledaš, ne čekaj, nemoj se skameniti, niti čekati “pravi momenat”. Akcija, akcija i akcija!”

“Ali, ne mogu. Znaš.... ja sam nesiguran. Ja nemam to samopouzdanje!”
“Pomešao si Uzrok i Posledicu. Uzrok tvog oklevanja nije tvoja nesigurnost. Nisi dobio šta si želeo.  To je uzrok tvog oklevanja. ”

“Šta?”, rekao je zbunjeno mladi muškarac.

“Uleteo si u zlonamerni krug. Oklevaš jer nisi navikao da stvari idu onako kako želiš. I stvari nikad neće ići onako kako želiš zato što i dalje oklevaš. Vidiš ono što želiš, oklevaš, i vrata mogućnosti se zatvore. To se ponovi opet. I opet. I opet. Svaki put ako kreneš ka Stagniranju i Oklevanju, svaki put sve više odbijaš samoga sebe.”
Zavodnik je nastavio. “Tamo te krug oklevanja vodi. U tvom svetu Oklevanja, svaki put skratiš svoju muškost i polako se pretvaraš u Finog dečka koji je spreman da uradi sve da bi bio sa devojkom. Onda tražiš način da ukloniš Oklevanje tako što ćeš prići bez rizika. Onda počneš da daješ poklone, pesme, cveće, i izjave ljubavi. Počinješ da proučavaš i tripuješ neke nepostojeće signale dok ih ne pročitaš na način na koji ti to želiš. Na kraju, postavljaš devojku na tron gde je ona u potpunosti kraljica , a ti njen rob. ”

“Ako postoji izbor između manje bola ili mogućnosti od više bola, ljudska bića podrazumevano biraju manje bola. U adolescenciji, muvati devojku i neuspeti se činilo kao da će se svi ostali tebi smejati. Da li je to istina ili ne, ti si MISLIO da jeste. Ovako si ostao u zlonamernom krugu Oklevanja.”

“Ali, kako zaboga da se iz njega izvučem?”, zavapi mladi muškarac.

“Shvatajući da izabrati Stagniranje stvara mnogo više bola nego preuzeti Akciju.” odgvori Zavodnik. “Detinjstvo je prošlo. Ti si Muškarac. Moraš joj prići. Uvek neka ti bude podrazumevano da preduzmeš Akciju sada. Od nas koji smo potrošili godine u oklevanju i koji sada znamo da je Odbijanje UVEK bolje nego Kajanje. Uvek. ”

1 коментар:

  1. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши