среда, 1. јануар 2014.

Posveta citaocima

I muškarci i žene, i stari i mladi imaju potrebe, snove,velike strasti i svetle ciljeve u budućnosti koje žele da ubrzano postignu u životu. Svaki čovek za neko vreme želi sreću, ljubav, decu i radost, ali postizanje ciljeva zahteva rad iz dana u dan. Lepota bi bila shvatanju da su muškarci i žene zaista najproduktivniji kada su zajedno, i da se njihove strastvene želje ubrzano ostvaruju zajedničkim i izvanrednim trudom.
Tokom 10-tak proteklih godina u meni je rasla potreba za shvatanjem psihologije muško-ženskih odnosa, i kao i u svakom mladom muškarcu ,u meni se budila znatiželja za ogromnim znanjem iz ove oblasti.  Prelepi mladi parovi oko mene, iskrica sreće u očima, nežno šaputanje i tihi dodir ruku, budila je u meni radoznalost, a kako i ne bi kad je tako inspirišuće?
I svi mi smo imali one trenutke, zar ne? Predivni osećaji u stomaku, osmeh na licu, i uzbuđenje koje raste iz sekunda u sekundu. Ova iskustva zaljubljenosti koja te oraspolože čak i kada ih se setiš sada, su pravi cilj i životna lepota u kojoj svi uživamo. I šta se onda događa? Budi se želja za deljenjem tih osećanja, ne želimo samoću, želimo biti pored nekoga, želimo zagrljaj i razumevanje. I to se može postići i zato ti ovo čitaš sada i zbog toga ja ovo pišem za tebe!
Šetnja ulicom, posmatranje osoba koje ti se dopadaju, želiš da je upoznaš, zar ne? Želiš da podeliš ta osećanja koja osćaš prema toj osobi? Moram ti reći da sa neba samo kiša pada, ta osoba ti neće pasti sa neba, moraš je privući ka sebi i tek onda kada ste konačno zajedno, tek tada počinje pravo Muvanje! Misija i vizija ovog sajta je da stvorimo bolje ljude, koji su željni znanja onako kako sam i ja bio. Hvala svima na posetama!
Srdačan pozdrav,
Filip.   

1 коментар: