среда, 1. јануар 2014.

Zašto koristiti kontakt ocima?

Kontakt očima i zašto je toliko bitan?


Uvek sam čuo ljude kako pričaju, “napravi kontakt  očima”, ili “gledaj je u oči”. Moje pitanje je uvek bilo... ZAŠTO?  Čemu to doprinosi?Čuo sam stvari kao, “pokazuje joj da si samopouzdan”, ili “oči su ogledalo duše”. OK... šta god to značilo. Dakle, ja prilično nisam mislio da je kontakt očima tako bitna stvar.

Onda jednog dana sam našao ovaj artikl i moje pitanje je konačno odgovoreno.


Kontakt očima:


Direktni kontakt očima startuje primitivni deo ljudskog uma. Kontakt očima može stvoriti jako emocionalno stanje slično strahu.
Kada direktno pogledaš i potencijalno u ženine oči, njeno telo stvara hemikalije kao PEA, koje stvara osećanje zaljubljenosti.
Da bi dao ženi podsvesni osećaj da ste vas dvoje već zaljubljeni, dramatično povećaj vaš kontak očima dok vas dvoje razgovarate.
Povećaj ga do 75 % ili više ako želiš da joj povećaš PEA i da joj jurne kroz vene.
Test:
Ovo mi je zvučalo jako interesantno pa sam hteo da ga testiram.
Dakle, jedne večeri sam otišao u striptiz klub. Rekao sam sebi da ću da držim direktni kontakt očima sa jednom devojkom tokom celog njenog plesa.
Prvi par plesačica nisu htele da održe kontakt očima sa mnom. Možda zato što su bile stidljive ili tako nešto. Onda sam konačno naišao na jedno koja je držala kontakt očima tokom cele pesme.
Pored prelepog tela, nisam bio zainteresovan za tu devojku uopšte. Na oko pola pesme, počeo sam da dobijam leptiriće u stomaku. Nisam znao kakav je efekat ostavilo na njoj, ali pri kraju pesme, osetio sam kao da sam bio zaljubljen u nju.
JA SAM SADA UBEĐEN!!!
Dakle, idite napolje i fokusirajte se na kontakt očima. Znam da je teško, ali nateraj se da držiš kontakt očima malo duže nego uobičajno tokom razgovora (ne izdaleka jer će pomisliti da si čudan, samo tokom razgovora sa devojkom.) .
Takođe, daj joj kratki osmeh. Tako ona se neće istripovati da si čudan. Dobiće osećaj da si zaista zainteresovan za nju.

2 коментара:

  1. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши
  2. USLUGE PRUŽA DR. WALE
    (1) Ako želite svog bivšeg nazad.
    (2) Za liječenje HIV/AIDS-a ili srodnih bolesti
    (3) Želite napredovati u svom uredu.
    (4) Želite da žene/muškarci trče za vama.
    (5) Ako želite dijete.
    (6) Jeste li izvođač i želite dobiti ugovor
    (7) Želite vezati svog muža/ženu za biti
    tvoja zauvijek.
    (8) Ako vam je potrebna duhovna pomoć.
    (9) Jeste li bili prevareni i želite vratiti izgubljeni novac.
    (10) Zaustavite razvod
    (11) Prizivanje novčanog rituala
    (12) Kako biste provjerili je li vaš online ljubavnik pravi
    (13) Kako biste provjerili je li vaš online zajam stvaran
    (14) Biti vrlo briljantan
    (15) Ako tražite dobar posao
    (16) Ako ste stari i želite izgledati mlado
    (17) Ako želite biti slobodni od prijetnji smrću
    I još mnogo toga..
    Kontaktirajte DR WALE-a na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши