среда, 1. јануар 2014.

Poboljsaj razgovor

Tehnike poboljšanja razgovora

Pravilo broj jedan za poboljšanje razgovora je da pričaš o drugoj osobi (osobi sa kojom pričaš). 
Radeći ovo, i dok ta osoba priča o sebi, ti ćeš biti shvaćen kao fenomenalni konverzacionalista.
Iskustvo za mene, saveti za vas.
Priča ide ovako; otišao sam u grad večeras sa par drugarica i one su takođe povele prijateljicu koju sam sreo samo jednom pre toga.
Kada smo se vraćali kući, počeo sam da pričam sa njom sa ozbiljnom namerom da isprobam moje veštine. Kao što je i savetovano, one je bila tema razgovora, i kada je tema počela da skreće s nje, pokušao sam da nađem način da je bar povežem sa tim temama, ako ne da je onda vratim na glavnu temu. Nisam zapamtio kako smo započeli razgovor, ali kada jesmo, nisam mogao da se zaustavim. Možda sam naučio dosta, ili sam možda bio toliko fokusiran na vežbanje, ali rezultat je bio izvanredan. Za jedno 20 minuta, ona je iz pokazivanja nikakvog interesovanja prešla u pokazivanje signala kao da joj je to posao.
Dakle imamo dve lekcije ovde. Prvo, kada pričaš sa devojkom, pričaj o njima. To je ustvari prilično lako, zato što većinu vremena, ionako pričaju o sebi. Druga lekcija je da vežbaš. Iako nađeš devojku za koju nisi zainteresovan, kao što sam ja bio sinoć, vežbaj razgovor sa njom. Čitanje ovih artikala je extra, ali kada počneš da koristiš znanje onda to postaje zaista moćna stvar.
Imaj zaista veliku radoznalost o osobi koja se nalazi ispred tebe, to je savet broj 1. Um je pun misli i snova, kako da ne možeš da nađeš temu za razgovor? Začudim se kada ljudi kažu da ne mogu da se sete bilo kakve teme o kojoj bi mogli da razgovaraju sa devojkom.
2. budi dobar slušalac i slušaj šta govori, ovo vodi ka bezbrojnim temama za razgovor. Ti biraš teme, ti vodiš, ona te sledi.
3, Zaintrigiraj je , nateraj je da razmišlja, pitaj izazovna pitanja i smešna pitanja, na primer kao “Kako bi se osećala da stojiš ovde ispred mene i dok razgovaramo samo u donjem vešu? ” Bilo šta, samo započni temu i nasmej je do suza.
4.Pitaj je za mišljenja i to za: trenutnu situaciju, njenju odeću, njen posao, njene hobije, šta voli i šta ne voli, ljubljenje, sex, hranu, bilo šta! Postoji milion tema, budućnost, snovi, prošlost, familiija, veze, sport itd.
5. Zabavi se i sve će biti kako treba, prijatelji. Zamisli da si ti domaćin jedne emisije kao što je veče sa Ivanom Ivanovićem, samo dodaj nove teme i takođe pusti da bude par pauza, nateraj je da započne temu, tako što ćeš ćutati 20-30 sekundi, i pogledaj gde je to vodi, ovo će ti reći dosta o njoj. Ako ne kaže ništa takođe će ti to reći dosta o njoj. Moraš da izvučeš još razgovora. Ako je totalno nezainteresovana u započinjanju razgovora ili nije zainteresovana za tebe ili je riba sa nekim defektom manjka želje za razgovorom.
6. Pusti je da odgovori na pitanja i da priča najviše ona, samo je spremi i pusti je da nastavi, ona će paziti na većinu reči. Ti ulećeš kada si potreban i nastavljaš da se kotrljaš.

Нема коментара:

Постави коментар