среда, 1. јануар 2014.

O lenjosti

O lenjosti

Mislim da treba reći par reči u vezi patetičnog manjka rada kod nekih od vas (i znaš da je to tačno) koji ste krivi kad pričamo o nalaženju devojaka.
Kažeš da želiš da upoznaš devojke. Ok. Ali koliko se trudite? Koliko se zaista trudite? Verujem da par vas priđu možda jednoj ili možda dve devojke mesečno, budete ispaljeni, smorite se, odete kući i razmišljate o tome i izgubite svaku hrabrost za sledeći prilazak. Da li zaista misliš da ćeš imati bilo kakvog uspeha sa takvom lenjošću?
Ljudi koji su dobri u određenim stvarima zato što posvećeni tim stvarima najbolje što mogu. Oni neprekidno traže napredovanje. Na primer Novak Đoković..... Da li misliš da je on samo ustao jednog dana i shvatio da je odličan teniser? Teško!!! Nole jede, pije, i sanja tenis. On dnevno igra satima i satima samo radi vežbe. Njegova posvećenost se isplatila... On je trenutno najbolji koji postoji! Edi Van Helen jednom je rekao svom prijatelju da je išao u krevet sa svojom gitarom da bi mogao kad ustane ujutru odmah da je zasvira. Mogao bih ovako da nastavim, ali mislim da shvataš poentu.
Muvanje devojaka je sasvim isto; zahteva rad, posvećenost i strpljenje da bi dobio rezultate.
Većina vas ne želite da se osetite neudobno. Možeš da ustaneš, odeš u školu/fakultet/posao, dođeš kući, odeš na komp ili TV, jedeš neku večericu,odeš u šetnju, nikad ne prilaziš nikome, onda se opet vratiš kući, odeš na tuširanje i na spavanje sa Desankom.

Da li ovo podseća na tebe? Ako da, ne žali se na činjenicu da si sam. Sam si kriv!
Kada sam bio u mojim dvadesetim bilo je vremena kada sam prilazio oko stotinu devojaka mesečno! Nisam trošio moje slobodno vreme blejeći, nisam išao u jednu radnju, išao sam u 30! Obožavao sam to! Svaku sekundu! Čak su i ispaljivanja bila zabavna, jer sam se posle skupljao sa društvom gde smo razmenjivali “ratne” priče. Valjali smo se od smeha!
Obožavao sam da izlazim sa više devojaka odjednom. Mislim da svi mladi momci bi trebalo. Kada sam upoznao moju buduću suprugu viđao sam negde oko 6 devojaka odjednom!
Osim ako ne živiš negde u džungli, nemaš nikakav izgovor. Slobodne žene neće doći na tvoja vrata,  moraš da izađeš i da ih tražiš!
Zapamtite momci, jednog dana kućni pomoćnik će vam pomagati svaki put kad budeš morao da ideš da pišaš, tako da uživajte dok ste mladi!

Нема коментара:

Постави коментар