среда, 1. јануар 2014.

Strpljenje

Strpljenje: Šta zapravo čini jednog Zavodnika
Posmatrao sam likove koji su imali sve (izgled, samopouzdanje, iskustvo, čak i interesovanje od žena.). Bio sam ljubomoran i zavidan na ove momke jer su izgledali kao da znaju šta rade i da su znali to dobro da rade. Bio sam u radoznalosti kako oni znaju da budu tako dobri sa ženama. Njihove veštine su me impresionirale.

Tamo gde sam ja radio, bilo je par žena koje su svi muškarci želeli. Ove žene su imale potencijalno interesovanje za tipove pomenute gore (kao što ste i pomislili ovi tipovi su takođe bili zainteresovani). Tako su momci krenuli u akciju.
Oni su pustili svoj šarm, njihovu lukavost, humor da bi pridobili i osvojili žene koje su tako poželjne.
Na kraju, obe žene su šutnule ove tipove i izašle sa mnom.
Dakle šta se dogodilo? Kako da tipovi sa više iskustva, samopouzdanja, lukavosti, i izgleda mogu da budu odbijeni od strane najtraženijih devojaka u okolini? I kako je moguće da neko kao ja (koji nije baš najbolji u ovim oblastima) je uspeo da osvoji tako poželjne devojke?
Sve je to bilo u vezi strpljenja. Ovi tipovi nisu uspeli jer su prišli presnažno, prebrzo. Posle par sastanaka, oni su hteli da se ožene sa devojkama. Iako su bili dobri u tome što rade, nisu mogli da obuzdaju njihovu želju za devojkom. Žene su ovo osetile i povukle se iz momenta.
Žene , na prvim sastancima, su jednostavno želele da se zabave.  Muškarci mogu da pokažu previže želje u početku , prebrzo, i da uplaše žene. Žene ovo shvataju kao “očajničko” ili “patetično” To je ultimatni osećaj da nisi dovoljan za njih.
Strpljenje NIJE ne raditi ništa, nikakva akcija ili da biti kukavica. Ne pitati devojku da izađete koja ti se toliko sviđa nije stpljenje već budalaština. Strpljenje je kontrola tvoje želje.
Zabavi se sa ženama. Nemoj stvari shvatati preozbiljno. Žena mora da se oseti komforno sa tobom i da se oseti sigurno pored tebe pre nego što intimnost može da počne. Ključ njenog osećaja sigurnosti i opuštenosti sa tobom je da se ZABAVI SA TOBOM.

Strpljenje je takođe neverovatno u PRIVLAČENJU devojaka. Oni momci koju su bili odbijeni bi se stvorili pore žene za sekudnu da ih je ona zvala. Ako bi ona rekla, “Ćao, [Njihovo ime]” oni bi stali sa svim što su do sada radili i počeli razgovor sa njom. Ja , sa druge strane, jednostavno sam ih pozdravio i nastvio bih da hodam. Oni momci su bili previše željni i očajni i uvek spremni da prestanu rade sve što su radili samo da bi imali malo razgovora, dok sam ja dao utisak bitnosti i da sam teško osvojiv tako što sam kontrolisao svoju želju.
Starije žene (koje su se udale između 40 i 50 godina) su mi rekla da jedna od najvećih i najčešćih grešaka koju muškarci prave je da probaju da uskoče u ozbiljnu vezu posle samo nekoliko sastanaka. One su rekle da žene jednostavno žele da se zabave i da ako ih muškarac smori sa svojom preteranim iskazivanjem afekcije, ona će se udaljiti. Ipak, koj želi da bude u vezi sa nekom ko se prikazuje previše željan i očajan?
Sada moram da izaberem jednu od dve žene sa kojima izlazim (da, izlazim sa obe). Oni momci sada dolaze kod mene da me pitaju : “Koja je tvoja tajna? Kako si u mogućnosti da budeš sa obe?” i ja se samo nasmejem. :)

Нема коментара:

Постави коментар