среда, 1. јануар 2014.

Kako smuvati devojku/decka?

Privlačenje partnera  (Kako smuvati devojku/decka) - Djavolica  sajt

Znati šta želiš u partneru nije dovoljna garancija da ćeš uspeti da dobiješ ono što želiš. Uspeh zavisi od dostavljanja znakova ili signala koje pokazuju da možeš pružiti koristi koje želi suprotni pol. Zato što su pećinske žene želele visok status kod muškarca, na primer, muškarci su unapredili motivaciju za pronalaženje i prikazivanje statusa. Zato što su pećinski muškarci želeli mladost i zdravlje u potencijalnim partnerima, žene su unapredile motivaciju da izgledaju mlado i zdravo. 
Ljudi su razvili metod za mešanje u tuđe odnose koji je unikatan u celom životinjskom carstvu - verbalno ponižavanje rivala koji se bore za istog partnera. Ponižavanje i insinuacije koje remete rivalovu reputaciju je deo procesa uspešnog privlačenja partnera.
Ponižavajuće taktike, kao i taktike privlačenja, rade zato što koriste psihološke mehanizme koje pretpostavljaju da je jedna osoba osetljiva na pojedine kvalitete koje traži kod partnera, kao što su resursi ili izgled. Muška komunikacija prema ženi u cilju omaložavanja ambicije kod njegovog rivala može biti efektivna samo ako je ženi pretpostavljeno bitan taj kvalitet kod muškaraca, tj. da odbijaju muškarce koji imaju nizak potencijal za nabavljanje resursa. Slično, žene koje pričaju muškarcima da je njena rivalka seksualno promiskuitetna, može raditi samo ako muškarac odbija žene koje se nisu seksualno posvetile jednom muškarcu.
Uspeh obe taktike i za privlačenje partnera i za omalovažavanje rivala je čvrsto povezano da li je cilj za isključivo seksualnim partnerom ili bračnim. Razmislite o primeru žene koja omalovažava rivalku napominjujući da je ona spavala sa mnogo muškaraca. Ako čovek traži suprugu, ova taktika je vrlo efektivna, zato što muškarci ne vole promiskuitet u potencijalnoj supruzi. Ako muškarac traži privremenog seksualnog partnera, ipak, ženina taktika omalovažavanja joj uzvraća udarac, zato što većina muškaraca nisu pogođeni promiskuitetom kod kratkoročnih partnera. Slično, očito prikazivanje seksualnosti jednog muškarca prema ženi je efektivna kao privremena taktika kod žene ali ne uspevaju u dužim stazama.
Efektivnost privlačenja, u kratkom, zavsi kritično od vremeskog konteksta partnerstva. Muškarci i žene kroje svoje taktike i tehnike prema trajanju veze koje traže. 
Pravila igre na polju seksualnih veza se razlikuju od bračnog tržišta. U dugim stazama, i muškarac i žena preferiraju duže upoznavanje, u procesu koji odobrava procenu prirode i veličine resursa koje ima osoba i cenu koje ta dobra sa sobom nose. Tako se otkrivaju inicijalna preterivanja o statusu ili resursima.
Isključivo seksualne veze odbacuju ovu vrstu procene, dramatično povećavajući mogućnosti obmane. Preterivanje u prestižu, statusu, i platama mogu proći neopažano. Informacije koje možda remete i uništavaju reputaciju bi došle prekasno. Takve seksualne veze, u kratkom, su trnovite staze gde manipulacija i obmana mogu poneti sa sobom nestabilnost u svakom koraku. Da bi objasnili ovaj problem, obmana se događa u domenima koje su najbitniji članovima suprotnog pola, i to: status, resursi, i obavezivanje koji su bitni ženama i izgled i seksulana plodnost koji su bitni muškarcima.
Bitka za seksualnu kratku vezu zahteva učestvovanje oba pola, ali ne jednako. Činjenica je da muškarci više traže seksualne afere nego žene stvara prepreku za  muškarce, u tome da ima manje željnih žena. Žene dakle pretenduju da budu više u kontroli u kratkim seksualnim aferama nego u bračnoj areni.
Za svaku seksualno željnu ženu postoji obično desetine muškaraca koji bi prihvatili da imaju sex sa njom. Žene mogu biti veoma probirljive u ovim slučajevima zato što imaju toliko muškaraca od kojih mogu da biraju. U obavezujućoj vezi, naprotiv, ovaj nivo odabira je luksuz koji samo veoma poželje žene mogu sebi da priušte.
Privlačenje obavezujućeg ili seksualnog partnera na kratke staze zahteva prikaz dobara ili resursa. Kao što pojedine ptice prikazuju svoja gnezda, tako muškarci i žene reklamiraju svoju robu na tržištu potražnje partnera. S obzirom da se muške i žense želje razlikuju, kvaliteti koje moraju prikazati se takođe razlikuju.

Нема коментара:

Постави коментар